Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

Kleurkeuze streeft er naar alle bestellingen binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan te bieden bij Post NL. Vanaf het moment dat het pakket overhandigd is duurt het nog maximaal 1-2 werkdagen tot het pakket bij u afgeleverd is.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

1. IDEAL

Betalen met iDEAL is een veilige eenvoudige en snelle manier van online betalen. De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Knab, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. Kies gewoon je bank en volg de stappen. Voor informatie over betalen met iDEAL: www.ideal.nl

2. CREDITCARD

Bij Kleurkeuze kun je betalen met je Visa en Mastercard creditcard. Als je met creditcard wil betalen kies dan je creditcard maatschappij en ga verder met de betaling.

3. PAYPAL

Paypal is een online betaalsysteem. Een betaalsysteem waarmee consumenten (kopers) op een veilige manier aankopen kunnen doen op het internet. Als je via Paypal wil betalen, word je doorgestuurd naar een Paypal-login pagina. Op deze site vind je een overzicht van je bestelde artikelen en het aankoopbedrag.

Hoe kan ik mijn sieraden het best onderhouden?

Als je een mooi sieraad hebt, dan wil je natuurlijk dat deze zo lang mogelijk mooi blijft. Dit doe je door er zorgvuldig mee om te gaan en door het af en toe schoon te maken. Hieronder staan een aantal algemene tips over hoe je alle sieraden mooi houdt.

Draag je sieraden niet bij intensief werk. Zo voorkom je dat er onnodige beschadigingen en krasjes op je sieraden komen. Kijk uit met chemische producten. Als je in aanraking komt met chemicaliën, doe je sieraden dan af. Let goed op parfum of andere cosmetica. Spray parfum nooit direct op je sieraad en probeer het niet op de huid te spuiten die in aanraking komt met het sieraad. Kijk ook uit met haarlak.

Doe je sieraden af als je gaat zwemmen en sporten. Berg je sieraden netjes op. Zorg dat de sieraden elkaar niet kunnen beschadigen, door ze apart te bewaren, als je ze een tijdje niet draagt.

Als je plated sierad vies is, wrijf het sieraad dan op met een zachte droge doek, of poetshandschoen, zodat het weer gaat glimmen. Je kunt hiervoor het beste geen schoonmaakmiddelen gebruiken, omdat dit de plated laag kan aantasten.

Als jouw zilveren sieraad dof is of een groene uitslag heeft? Dan is dat makkelijk schoon te maken. Dit kan met een specifiek reinigingsvloeistof voor zilver waar je je sieraad in kunt dompelen of met een zilverpoetsdoek waarmee je het op kunt wrijven tot het weer sprankelt.

Moet ik verzendkosten betalen?

Indien jouw bestelling € 50,- of hoger bedraagt berekenen we binnen Nederland geen verzendkosten! De retourkosten zijn volgens de ‘Wet Koop op Afstand’, voor jouw rekening.

Is mijn betaling beveiligd?

Ja! Voor het betalen van de bestelling maken we gebruik van Mollie, een collecterende payment service provider. Dat wil zeggen dat de transacties die via het systeem van Mollie verwerkt worden, eerst binnen komen op een tussenrekening, voordat deze worden uitbetaald naar de begunstigde (de webwinkelier). Mollie is geautoriseerd door De Nederlandse Bank als betaalinstelling onder de Europese Verordening van Payment Services Directive/PSD en voldoet aan de regels die door deze instantie worden gesteld. Meer informatie over deze vergunning is terug te vinden op de website van DNB. Meer informatie over Mollie vind je op https://www.mollie.com/nl/

Hoe lang duurt een terugbetaling na betaling met ideal of creditcard?

Indien je een artikel retourneert, storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour op dezelfde rekening waarmee je betaald hebt, zodra we het artikel retour hebben ontvangen. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Je kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van je creditcard.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, in het bestelproces kun je kiezen om een ‘ander afleveradres’ in te vullen. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie en evt. afdeling aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam erbij. Als je de bestelling bij een vriend of vriendin wilt laten afleveren, vul dan bij het afleveradres het adres van je vriend(in) in.

Wil je een persoonlijke boodschap achterlaten voor de begunstigde dan kan je direct na het bestellen een persoonlijke boodschap mailen naar [email protected]. Vermeld daarbij om welke bestelling het gaat. Deze boodschap schrijven we met de hand op een leuk kaartje voor een persoonlijke touch!

Zijn de prijzen op de site inclusief 21% btw?

De prijzen van de artikelen op de website zijn inclusief 21% btw. De omzet belasting wordt berekend en getoond als onderdeel van de definitieve factuur vóór je toestemming geeft voor de betaling. Alle eventuele invoerrechten en lokale belastingen bij orders buiten de Europese Unie zijn voor rekening van de klant. Deze zijn niet bij de prijs inbegrepen.

De prijzen van de diensten van Kleurkeuze zijn exclusief 21% BTW. Als particulier ben je ook van harte welkom. Informeer naar de prijzen voor particulieren en bel:020-4703755 of 06-12764138.

Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Wij besteden uiterste zorg aan het inpakken van de bestellingen en we proberen dit voorafgaand aan de verzending te voorkomen door alle producten uitvoerig te checken. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd artikel van ons hebt ontvangen, stuur dan gelijk een e-mail naar [email protected].

Artikelen in sale?

Wanneer een artikel dat je hebt gekocht binnen 7 dagen in sale komt en je reageert per e-mail ([email protected]) binnen 7 dagen na de aankoop, dan ontvang je een kortingscode voor een volgende aankoop t.w.v. het prijsverschil.

Afgeprijsde artikelen kunnen niet in combinatie met korting- en actiecodes gekocht worden. Bij vragen of opmerkingen kun je mailen naar: [email protected]

Hoe betaal ik als ik een kortingscode heb?

Een tegoedbon/kortingscode is een code die je kunt invoeren in het veld “Kortingscode” in het winkelwagentje, onder de bestelde artikelen. Vervolgens klik je op de ‘Pas toe’ knop. Automatisch wordt dan de waarde van de tegoedbon/kortingscode van je bestelling afgetrokken.

Hoe kan ik een klacht melden over een artikel?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen en de service gerichtheid naar jou als klant. We willen namelijk dat je tevreden bent over onze artikelen en dienstverlening. Heb je toch een klacht, meld die dan zo snel mogelijk, per email. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto’s, de omschrijving van de klacht, aankoopdatum en eventuele artikelnummers. Je kunt een e-mail sturen naar [email protected].

Een klachtenbrief kun je per post versturen naar:
Kleurkeuze , t.a.v. Afdeling klantenservice, Nic. Maesstraat 83 HS, 1071PS Amsterdam. Vervolgens ontvang je van ons een reactie ter bevestiging van de klacht. Wij nemen de klacht in behandeling en je kunt binnen 7 dagen een antwoord van ons verwachten.