Hoe kan ik mijn sieraden het best onderhouden?

Als je een mooi sieraad hebt, dan wil je natuurlijk dat deze zo lang mogelijk mooi blijft. Dit doe je door er zorgvuldig mee om te gaan en door het af en toe schoon te maken. Hieronder staan een aantal algemene tips over hoe je alle sieraden mooi houdt.

Draag je sieraden niet bij intensief werk. Zo voorkom je dat er onnodige beschadigingen en krasjes op je sieraden komen. Kijk uit met chemische producten. Als je in aanraking komt met chemicaliën, doe je sieraden dan af. Let goed op parfum of andere cosmetica. Spray parfum nooit direct op je sieraad en probeer het niet op de huid te spuiten die in aanraking komt met het sieraad. Kijk ook uit met haarlak.

Doe je sieraden af als je gaat zwemmen en sporten. Berg je sieraden netjes op. Zorg dat de sieraden elkaar niet kunnen beschadigen, door ze apart te bewaren, als je ze een tijdje niet draagt.

Als je plated sierad vies is, wrijf het sieraad dan op met een zachte droge doek, of poetshandschoen, zodat het weer gaat glimmen. Je kunt hiervoor het beste geen schoonmaakmiddelen gebruiken, omdat dit de plated laag kan aantasten.

Als jouw zilveren sieraad dof is of een groene uitslag heeft? Dan is dat makkelijk schoon te maken. Dit kan met een specifiek reinigingsvloeistof voor zilver waar je je sieraad in kunt dompelen of met een zilverpoetsdoek waarmee je het op kunt wrijven tot het weer sprankelt.

Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Dit is heel vervelend. Wij besteden uiterste zorg aan het inpakken van de bestellingen en we proberen dit voorafgaand aan de verzending te voorkomen door alle producten uitvoerig te checken. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd artikel van ons hebt ontvangen, stuur dan gelijk een e-mail naar [email protected].

Hoe kan ik een klacht melden over een artikel?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze artikelen en de service gerichtheid naar jou als klant. We willen namelijk dat je tevreden bent over onze artikelen en dienstverlening. Heb je toch een klacht, meld die dan zo snel mogelijk, per email. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto’s, de omschrijving van de klacht, aankoopdatum en eventuele artikelnummers. Je kunt een e-mail sturen naar [email protected].

Een klachtenbrief kun je per post versturen naar:
Kleurkeuze , t.a.v. Afdeling klantenservice, Nic. Maesstraat 83 HS, 1071PS Amsterdam. Vervolgens ontvang je van ons een reactie ter bevestiging van de klacht. Wij nemen de klacht in behandeling en je kunt binnen 7 dagen een antwoord van ons verwachten.